miércoles, 26 de febrero de 2014



Avui demati m'he aixecat a les 7:00 hores, he berenat, m'he vestit i la meva
mare m'ha acompanyat a la parada del bus. Després a les 7:45 hores arribavem a Sineu per entrar a l'institut. El temps del pati l'he passat amb tres del meus millors amics: en Sergi, en Miquel Alzamora i en Joan Alomar. A la 1:45 hem sortit de l'institut i hem agafat l'autobus, quan he anat a agafar la maleta per anar cap a ca sa padrina, mhavien girat la maleta els grandolassos. En haver acabat de dinar, he anat cap a canostra, allà he fet els deures, he estudiat per l'examen de Ángles hi quan havia acabat de fer tot això he partit cap a nes Cruce on m'esperava sa furgoneta pe anar a entreno, avui tocava estrenar sabates de futbol, en haver acabat s'entreno he sopat, mhe posat el pijama i he repassat un poc l'examen d'ángles de demà hi devers les 22:45 hores, he apaagat la televisió hi m'en he anat a dormir.

Foto de les noves sabates de futol:

No hay comentarios:

Publicar un comentario