domingo, 2 de marzo de 2014



Avui es un día especial per jo, faig 14 anys, per disfrutar es dia a nes màxim m'he aixecat a les 8h, he berenat, m'he dutxat i a les 9:30h m'han passat a cer car en Miquel Alzamora i el seu pare per anar a veure un circuit de motos, després els meus pares, m'han passat a cercar pel circuit per anar a dinar a s'Horta  a ca uns amics, hem tornat a casa devers les 5:30h, quan he arribat he mirat un poc les noves tecnologies per internet i després ales 21:00h ha comensat la meva festa  enrevoltats dels amics que no vull perdre. Quan ha acabat sa festa  he madrugat un poc més xerrant amb un parell de nines i després he quedat durmit . Ha estat un dia bastant intes però molt divertit, m'agradaria fer es anys cada dia. Fotografía amb els meus pares:

No hay comentarios:

Publicar un comentario